جاناتان مرغ دریایی

چرا دشوارترین کار در جهان این است که پرنده ای را متقاعد کنی، آزاد است؟

جاناتان مرغ دریایی

چرا دشوارترین کار در جهان این است که پرنده ای را متقاعد کنی، آزاد است؟

بازگشت

وقتی این همه تضادو می بینم، نمی دونم باید گریه کنم یا بخندم و شایدم دیگه وقتشه کاملا بی تفاوت بشم. موقع شعار دادن و ادعا از همه جلو اند ولی وقت عمل چنان درجا می زنند که حالت از هر چی آدم به اسم متفکر بد می شه و دیگه فقط و فقط می خوای از همه شون فرار کنی.  

بچگی ها، عاشق تمام سادگی ها بودم.بعدها بدون اینکه متوجه بشم، جذب پیچیدگی ها شدم و حالا پس از عبور این سالها دوباره به کودکی ها برگشتم. هر چقدر هم پیچیدگی ها، پر رمز و اعجاب انگیز به نظر برسه، هیچ چیز به زیبایی دنیای بی تکلف سادگی ها نیست..  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید 1388/02/14 ساعت 19:07 http://homa33.blogsky.com

نمیدانم چند روز است که رفته ای ؟
چند سال و چند پاییز؟
فقط میدانم که:
چهار هزارو ششصدو بیست و چهار بار است
که با صدای بستن در دلم میریزد پایین.

مرغ عزیزم روی تبلیغات هم کلیکی کن باشه

خب، پس واسه تبلیغات با سه اسم مختلف برام نظر می زارید. عزیزم با یه اسمم برام بنویسی فرقی نمی کنه. در هر حال نظرات بی معنا از دید من تایید نمی شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد